search

Reklama w wyszukiwarce Google

To najskuteczniejsza i najpopularniejsza metoda na pozyskanie nowych klientów.
gmail

Email marketing w poczcie Gmail

Wykorzystaj najpopularniejszego klienta pocztowego do promocji firmy
google-play

Zwiększ liczbę pobrań aplikacji w Google Play

Określ potencjalnych użytkowników i zachęć ich do pobrania Twojej aplikacji
search (1)

Reklama w sieci reklamowej Google

Wykorzystaj setki tysięcy stron w internecie, aby promować Twoją markę

Dlaczego Google Ads?

Kampanie reklamowe w Google Ads (dawniej Google Adwords) w ostatnich latach przeszły prawdziwą rewolucję. Zarówno pod kątem skuteczności, jak i intuicyjności korzystania z interfejsu reklamowego. Niezależnie od tego czy zależy nam na tym, aby wypromować sklep internetowy, lokalną firmę usługową czy firmę o zasięgu krajowym - w Google Ads każdy znajdzie coś dla siebie. 

Najpowszechniejszym rozwiązaniem z ekosystemu Google Ads jest sieć wyszukiwania Google. Dzięki popularności wyszukiwarki od giganta z Mountain View (sięgającej ponad 95% internautów w Polsce), z łatwością można dotrzeć do osób, które w danej chwili szukają naszego produktu lub usługi. Dzięki bogatym opcjom rozszerzeń i dopasowań bez trudu trafimy do potencjalnego klienta i zachęcimy go do konwersji, czyli zrealizowania transakcji, kontaktu bądź wykonania określonej ścieżki na stronie. W przeciwieństwie do organicznych wyników wyszukiwania, wyniki płatne są łatwo modyfikowalne, często bardziej widoczne (za sprawą 3 nagłówków oraz rozszerzeń) oraz pokazują się wtedy, kiedy istnieje realna szansa na to, że internauta zainteresuje się naszą ofertą (zawdzięczamy do intencjom zakupowym, które Google obecnie udostępnia jako jedną z opcji targetowania reklam).

Kolejnym kanałem, który możemy wykorzystać w ekosystemie reklamowym Google jest Google Display Network (GDN), czyli korzystanie z zasobów setek tysięcy wydawców stron internetowych, które umożliwiają wyświetlanie reklam na swojej infrastrukturze w zamian za udział w przychodach. Najczęstszym rodzajem kampanii prowadzonych w tym medium są działania polegające na zwiększaniu świadomości marki, budowanie zasięgu oraz remarketing. 

Często pomijane, choć równie skuteczne, są kanały reklamowe z wykorzystaniem YouTube'a. Dzięki in-stream (wyświetlanie reklamy zanim wczyta się film docelowy) czy discover (miniaturka filmu w widocznym miejscu na portalu), skutecznie można zachęcić odbiorców do zapoznania się z przekazem marketingowym lub nawet zwiększyć liczbę sprzedaży w internecie. Równie skutecznym sposobem wykorzystania YouTube w kampaniach Google Ads jest pozyskanie ruchu za pośrednictwem Google Search, organicznie lub z wykorzystaniem Facebooka, aby później wykorzystać kampanie remarketingowe na YouTube. Taka ścieżka pozwala na odpowiednie zapoznanie potencjalnego klienta z marką, czyli tzw. podgrzanie w lejku sprzedażowym. 

Samo Google Ads oferuje znacznie więcej opcji, które firmy mogą wykorzystywać do promocji swoich zasobów online. Warto wymienić chociażby RLSA, czyli remarketing w sieci wyszukiwania, Google Merchant, czyli kampanię przygotowaną pod sprzedaż w sklepie internetowym lub szczegółowe opcje targetowania, z wykorzystaniem intencji zakupowej, demografii czy zainteresowań odbiorców. Dzięki temu niezależnie od tego co, gdzie i kiedy sprzedajemy lub oferujemy - dzięki Google stanie się to łatwiejsze. 

Zadaj niezobowiązujące pytanie!

Twoje dane są z nami bezpieczne. Ich administratorem jest 3CityWeb.pl, identyfikujący się NIP: 5842770439, z siedzibą przy ul. Lęborskiej 3B w Gdańsku. Podane wyżej informacje wykorzystamy wyłącznie do odpowiedzi zapytania ofertowe. Nigdy nie użyjemy ich do wysyłki newsletterów, ofert specjalnych czy promocji.