Dlaczego reklama na Facebooku?

Reklama na Facebooku to nie tylko budowanie coraz większej bazy fanów na firmowym profilu. Przez zmiany w algorytmach społecznościowego giganta, które miały miejsce na początku 2018, wielu przedsiębiorców utraciło większość zasięgu, jaki do tej pory generowali za pośrednictwem swoich fanpage'ów. 

Facebook wciąż jednak dysponuje ogromną dawką wiedzy odnośnie swoich użytkowników. Od zainteresowań, poprzez ich lokalizację, wykonywany zawód, ukończone studia czy posiadany model telefonu komórkowego - to wszystko wchodzi w skład profilu, który niebieski portal społecznościowy przygotowuje o każdym ze swoich użytkowników. Co ważne, informacje te są na wyciągnięcie ręki każdej firmy, która zamierza reklamować się na Facebooku. 

Znając swoich klientów lub chociaż przypuszczając kim są, można emitować reklamę dopasowaną do ich potrzeb, zwiększając tym samym współczynnik interakcji i zwiększając wyniki sprzedażowe. Dzięki temu stosunkowo niskim kosztem można nie tylko dotrzeć do potencjalnych klientów, ale także zaserwować im taką reklamę, która będzie zgodna z ich potrzebami - a to sprawi, że taka kampania będzie skuteczniejsza.

 

Zadaj niezobowiązujące pytanie!

Twoje dane są z nami bezpieczne. Ich administratorem jest 3CityWeb.pl, identyfikujący się NIP: 5842770439, z siedzibą przy ul. Lęborskiej 3B w Gdańsku. Podane wyżej informacje wykorzystamy wyłącznie do odpowiedzi zapytania ofertowe. Nigdy nie użyjemy ich do wysyłki newsletterów, ofert specjalnych czy promocji.