Prowadzenie profili w mediach społecznościowych

Prowadzenie profili firmowych w mediach społecznościowych stało się czymś, co firmy po prostu robią. Najczęściej pojawiającymi się argumentami są "bo robi tak konkurencja", "bo chcemy dotrzeć do naszych klientów". Rzadko jednak zanim marka pojawi się na Facebooku, Instagramie, LinkedIn czy innym medium dokonuje się analizy potrzeb i efektów, które chce się osiągnąć. W wyniku czego profile w mediach społecznościowych stają się wszystkim i niczym. Trafiają tam informacje o produktach, treści z życia firmy oraz próby zaangażowania społeczności. 

Skuteczne działania w mediach społecznościowych powinny być natomiast ukierunkowane na uzyskanie konkretnego celu. Niezależnie czy jest to zwiększenie świadomości marki, podwyższenie współczynnika sprzedaży czy pozyskanie nowych klientów. W zależności od obranego celu należy przygotować długofalową strategię działania w social mediach. Konsekwentne realizowanie założeń pozwoli nie tylko przyzwyczaić odbiorców co do tego, jakich treści mogą się spodziewać (unikając w ten sposób negatywnych reakcji ze strony społeczności), ale także sprawią, że profil na Facebooku czy Instagramie zacznie pełnić istotną rolę w marketingowym i sprzedażowym życiu firmy. 

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych dla wielu marek z różnych branż, możemy pochwalić się licznymi sukcesami i realizacjami, które przełożyły się na konkretne wzrosty widoczności oraz poprawę wyników finansowych z kanałów digital.

Zadaj niezobowiązujące pytanie!

Twoje dane są z nami bezpieczne. Ich administratorem jest 3CityWeb.pl, identyfikujący się NIP: 5842770439, z siedzibą przy ul. Lęborskiej 3B w Gdańsku. Podane wyżej informacje wykorzystamy wyłącznie do odpowiedzi zapytania ofertowe. Nigdy nie użyjemy ich do wysyłki newsletterów, ofert specjalnych czy promocji.